2de algemene ledenvergadering

Woensdag, 20 maart 2024

Uitnodiging tweede ALV 10 april 2024 Beste leden, In verband met de lage opkomst tijdens de alv in februari jongsleden en voorgenomen statuutwijzigingen zou het bestuur jullie graag willen uitnodigen voor een tweede alv dit jaar.

Uitnodiging tweede ALV 10 april 2024
Beste leden,
In verband met de lage opkomst tijdens de alv in februari jongsleden en voorgenomen statuutwijzigingen zou het bestuur jullie graag willen uitnodigen voor een tweede alv dit jaar. Dit is een statutaire verplichting wanneer statuutwijzigingen voorgesteld zijn maar de opkomst in eerste aanleg niet hoog genoeg is. Deze ledenvergadering is enkel bedoeld voor een stemronde m.b.t concept statuten. Toegang is open voor leden HSV Natuurlijk Limburg onder vertoon van een geldige vispas van de vereniging. Je kunt je opgeven voor de vergadering en concept statuten inzien d.m.v. het versturen van een email naar info@hsvnatuurlijklimburg.nl onder vermelding van je naam en lidnummer.
Locatie en tijdstip:
➢Datum: 10 april 2024